17 Temmuz 2013 Çarşamba

OFİSTE ŞIKLIĞIN SIRLARI

Merhaba sevgili moda severler :)
Bu yazımda size ofiste ne gibi detaylarla şık olabileceğinizi biraz kendi yorumumu katarak anlatmak istiyorum. Ben 25 yaşındayım ve bir ofiste çalışıyorum. Malum ki her yerde olduğu gibi benim çalıştığım ofiste de kızlar şıklık yarışı içerisinde. Bayanlar arasında zaten her ortamda mutlaka bir şıklık yarışı olmuştur tahmin edersiniz ki bu ofislerde çok daha fazla. Çünkü giyindiğiniz kıyafet bence kişiliğinizin bir aynasıdır. Ve unutmayın ki ilk izlenimler asla silinmez. Dolayısıyla ben her gün sanki hayatının aşkıyla o gün tanışacakmış gibi hazırlanan bir insanım. Bu size biraz paranoyakça gözükebilir ama her halükarda bir bayan bence her zaman bakımlı olmalı ve giyindikleri ile de hoş görünmeyi başarmalı. Kendi stili kendi çizgisi olmalı. Kişiliği giyindikleri ile uyuşmalı ve kendini yansıtmalı.
Neyse sanırım çok uzattım. Bu yazım amacından sapsın istemiyorum. Bu yazımda benim yaşlarımda bir bayanın hem kendini çok yaşlı göstermeden, yaşını giyindiklerine nasıl katması gerektiğinden, hem de ofis gibi ciddi bir ortamda ciddiyeti bozmadan kendi kişiliğini nasıl yansıtacağından bahsedeceğim.
Ofis gibi ortamlarda genelde gördüğümüz kombin beyaz gömlek siyah etek kombinidir. Bu yazımı tabiki de herhangi bir kıyafet zorunluluğu olmayan ofislerde çalışan bayanlar dikkate alsın lütfen. Ben ciddiyeti bozmamak amacıyla genelde gri ve tonlarında giyinidiğimi söylemek istiyorum. Ama tabiki trendleri de yakından takip ettiğimden bu tonlarda giyindiğim kıyafetleri daha çok neon renklerdeki çanta gözlük kemer ve ayakkabılarla kombinliyorum. Veya bu sezonun trendi zımbalarla elbiseme şıklık katıyorum.sizin için yaptığım kombinden ne demek istediğimi daha rahat anlayacağınızı umuyorum :)
Ofis 

Bunun dışında ciddiyeti renkli giyinerek de sağlamak mümkün tabi ki. Peki bunu nasıl başaracağız ? renkli bir elbisenin atına kombinleyecebilceğimiz koyu tonlarda çanta kemer gözlük ve saat gibi aksesuarlarla görüntümüzü biraz daha ciddileştiriken kendi kişiliğimizi de yansıtabilirisiniz bana soracak olursanız.

Bahsettiğim gibi aslında ofise de renk katmak elinizde. Kendi dolabınızda bulunan ve çok sevdiğiniz aksesuarları ofis elbiselerinizle kombinleyip tüm havayı bir anda değiştirebilirsiniz. Umarım bugün ne giysem diye düşünürken okuduğunuz bu yazı size biraz yardımcı olabilmiştir. Şimdiden iyi çalışmalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder