26 Temmuz 2013 Cuma

Ofisin En Şıkı Sizsiniz!

Merhaba arkadaşlar, hepinizi sıcacık yaz gününden selamlıyorum. :) Nasıl da güzel bir  de mi, herşeyden önce haftanın son günü şuan ben dahil bir çok kişinin mutlu olduğunu biliyorum çünkü hafta sonuna geldik, hepimizin beklediği o güne, haftanın son günü ofislerde şıklık durumu nasıl bakalım?

İşe giderken herkes şık olmak, göz alıcı olmak ister, o yüzden en güzel kıyafetleri ofis için alırız en fazla parayı onlara harcarız, ben de ofiste çalışan biri olarak bu durumu ve bu durumun kararsızlığını biliyorum ve çekiyorum canlarım. Ofiste en çok tercih ettiğimiz elbiselerdir. Çünkü hem daha derli toplu duruyor hem tek parça, kombini çok daha basit.  

Elbiselerin renkleri genel olarak siyah, beyaz, krem, gri, kahvedir. Biliyorum ofiste çalışan biri olarak. Ve evet benim de en çok tercih ettiğim ofis elbisesi siyahtır. Hem daha uygun hem daha şık duruyor, altına rugan topuklu ayakkabı tercih ediyorum genel de ya da stiletto. Bir de Michael Kors'un siyah rugan omuz çantasını takıyorum. Çok şık ve bütün duruyor, uyumlu. :))

Yaz aylarında çalışmak nedir bilirim dostlarım, yaz ayında çalışan biri olarak. :))  Bu yüzden ben yazın ofise giderken pantolon, bluz kombini yapmak yerine genel olarak elbise tercih ediyorum. Ofis ortamında her ne kadar klima olsa da o pantolon rahatsız ediyor. Bu sebepten yazın en güzeli elbise giymek. Beyaz elbisenizi de beyaz siyah çanta ve siyah ayakkabı ile kombinleyebilirsiniz. Bir de beyaz saat taktınız mı en şık sizsiniz demek!

Ofis ortamında takılacak en güzel takılardan biri, saat ve metal bilekliklerdir. Ben en çok onları tercih ediyorum. Tabi ofis ortamında şık ve düzenli olmaya özen göstermek lazım. Tırnaklar da önemli, sade hoş bir oje sürebilirsiniz. Hem bakımlı hem de şık gözükürsünüz kuzularım. :)) Biliyorum sabah hepinizin uykusu oluyor, zor oluyor süslenmek ama iş bu, mecbur, hem güzel olmak bize güzel enerjiler verir ve daha sağlıklı çalışırız :)

Yazımın faydalı olmasını umut ediyorum sayın kuzular :)) Kendinize çok çok iyi bakın, bir sonra ki yazımda görüşmek üzere, ayrılmayın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder