1 Ağustos 2013 Perşembe

Ofis Elbisesi Kombinleri

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız. İyi olduğunuzu umarak yazıma başlıyorum. Bildiğiniz gibi size ofis elbiselerinden bahsedeceğim. Beni ofislerinden takip eden arkadaşlar tavsiyelerime uyup ofisin en şık  bayanları olabilir. Hadi başlayalım o zaman J
Her ofiste şıklık yarışı olur bayanlar bunu biliyorum. O yüzden her gün saatlerce dolaba bakıp acaba bugün ne giysem diye de içimizden geçiriyoruz değil mi ? o zaman umarım bu yazım bir sonraki gün işinizi daha kolaylaştırır. Ofis elbiseleri genelde tek tip ve düz elbiselerdir. Puldan payetten pek fazla bahsetmek mümkün olmaz ofis elbise modellerinde. Dolayısıyla da stilimizi yansıtmanın en iyi yolu onu tamamladığımız takılardır. Bu yüzden ben kombin sitelerine girip bakmaya başladım ve asıl fikiri oradan aldığımı da söylemek istiyorum. Birkaç aksesuar önerisiyle başlayalım.
Bu sezon rayban katlanabilir gözlük çok moda. Zaten artık hemen hemen her pasajda da çakmalarını görmeye alışmışınızdır. Zaten bilin ki çakmaları yapılan ürünler çok trendy ve çok kullanışlı ürünlerdir. Sizde rayban gözlüğünüzle ofise girerek şıklık yarışında ön saflara çıkabilirsiniz.
Benim en çok beğendiğim ve almak için para biriktirdiğim bir diğer parçaya geçelim şimdi de. O da furla çanta ! hepiniz görmüşsünüzdür zaten bu çantaları. Şeffaf ve çok şık çantalar. Furla çantaları kanyonda bulabilirsiniz. Furla şeffaf çanta fiyatları 700 ile 1200 arasında değişiyor. Altı yılan derisi gibi olanları var, altı sepetli olanları var bir de tamamen düz olanları var. Seçim size kalmış. Bu parçayla şık olmama gibi bir ihtimaliniz bile yok. Ofis elbise modellerine de çok yakışacağını düşündüğüm bir parça olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Siz de kombininizi bu şekilde yarabilirsiniz.

Son olarak da calvin klein postacı çanta modelleri var. Calvin klein’ın en klasik çantalarından bir tanesi. Uzun askılı bir postacı çanta modeli bu da. Şirketler daha ağır yerler olduğu için bu tarz klasik parçaları kullanabilirsiniz. Tabi yaşınız gençse daha cıvıl cıvıl şeyler kullanmanızı öneriyorum.  Eğer yaşınız gençse pantolon t-shirt kombinleri yapmanızı öneriyorum. O zaman bu çanta size daha hoş ve yaşınıza uygun bir hava katacaktır. Uzun elbise modellerini de tercih edebilirsiniz. Şimdilik bu kadar sayın takipçiler. Umarım yararlı olmuştur bu yazım sizin için. Yeniden görüşmek üzere. Kendinize çok iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder