12 Ağustos 2013 Pazartesi

Ofiste Şık Olmanın Sırları

Merhaba arkadaşlar hafta başından ve bayram tatili sonrasından hepinize merhaba çalışanlar eminim şuan zorlanıyorlardır çünkü bayram tatili ve ardından hafta başı zor geliyordur, anlayabiliyorum ama canınızı sıkmayın ve mutlu olmaya bakın canlarım, hepinize mutlu haftalar dilerim. J İş başı demişken ofis elbisesinden bahsediyoruz bu blogta ve kaldığımız yerden devam edelim bakalım.

Yaz, yaz derken yaz mevsimin son ayının ortasına geldik vallahi canım okuyucularım, 18 gün sonra sonbahardayız vallahi ama havalar yakıcı sıcak, neyse sonbahar demişken artık sonbahar alışverişinizi yapmanız lazım değil mi? Ben yaptım vallahi ofiste çalışan ve kıyafet derdini oldukça iyi bilen biri olarak alışverişimi yapıp hemen size yazmaya geldim.

Öncelikle elbise modelleri için harika renkler var mesela benim baktığım somon rengi elbiseler birbirinden güzel ve birbirinden harika diyebilirim hemen kendime bir tane aldım. Bu ofis elbisenin altına hazır hala havalar sıcakken yazlık ayakkabı modellerinden giyebilirsiniz.
Ofis elbiseleri modelleri çeşit olarak oldukça fazladır ama belli bir yerde sınırlıdır rengi olsun modeli olsun biraz dikkat etmek zorundayız bayanlar, daracık ve kısacık bir etekle de ofise gidemeyiz her yanı dekolteli!

Sonbahar ayı için tavsiyem ise, yarım kollu ya da askılı ofis elbiselerinizin üzerine yeni sezon kürk yelek giyebilirsiniz.  Hem şık hem de esintiden etkilenmezsiniz. Ofisinizin içinde bir organizasyon yapılmış ve bir akşam yemeği ayarlanmışsa yine şık bir ofis elbisesi giyerek gidebilirsiniz.  J
Ofis elbisenizin altına rahat babetler, renkli babetler(Çok renkli olmamak şartıyla), sandalet, rugan ayakkabılar giyebilirsiniz, tabi ofiste topuklu tercih ediyorsanız birbirinden şık topuklu ayakkabılar var ve çoğu ofis için uygunJ

Takı olarak yine daha zarif daha sade duran takılar tercih edebilirsiniz. Çanta ise önceki yazımda biraz bahsetmiştim, klasik, Michael Kors tarzı çantalar ofis ortamı için daha uygundur. Ofis elbisesine spor çantalar gerçekten kötü duruyor, hoş değil yani sevgili takipçilerim J

Neyse bebekler benden bugünlük bu kadar kendinize çok iyi bakın bir sonra ki yazı da görüşmek üzere. İyi haftalar Muckk :* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder