23 Eylül 2013 Pazartesi

Ofiste Beyaz Şıklık

Herkese selaam :) Sevgili takipçiler umarım neşeniz keyfiniz yerindedir. Hafta başında ben de yepyeni bir blog postuyla karşınızdayım. Günlerinizin güzel ve enerjik geçmesini diliyorum. Yazı tamamen geride bıraktığımız bu günlerde hepimizde havalardan kaynaklanan bir halsizlik olduğunu biliyorum ama sakın şıklığınızdan ödün vermeyin hanımlar. Bugün yine size ofis elbiseleri hakkında güzel bir yazı hazırladım. Beğeneceğinizi umarak yazıma başlıyorum :)

Beyaz Ofis Elbise Kombinim

Bir ofis çalışanı olarak itiraf etmeliyim ki bazen istediğim modellerde istediğim elbise fiyatlarını bulmakta çok zorlandığım oluyor. Siyah elbiseler genelde tercihlerim arasında yer alıyor tabi ki ;ama bazen gerçekten değişiklik arıyorum ve diyorum ki siyahtan başka elbisem yok mu? Ve bakıyorum evet yok. Hiç başka renk elbise alamamışım. Yine bunu farkettiğim bir gün artık dayanamayıp alışverişe çıktım. Direk beyaz ofis elbiselerine yöneldim çünkü biraz içimin açılmasını istiyordum ve beyazın şıklığı tartışılmaz bir gerçeklik olarak karşımda duruyordu :)
Peki beyaz ofis elbiselerini nasıl kombinleyebiliriz? Koton beyaz ofis elbise ilk bakışta dikkatimi çekti. Bu tarz bir elbiseyi rahatlıkla siyah topuklu ayakkabılar ve blazer ceket ile tamamlayabilirsiniz. Küpe olarak da tek taş küçük küpeler yeterli olacaktır.

Perspective Beyaz Ofis Elbise




Bu şekilde düz beyaz bir ofis elbisesi için yine siyah renkte çanta ve topuklu ayakkabı tercih edebilirsiniz ancak farklı görünmek isterseniz zıt renkte bir çanta veya topuklu ayakkabı da tercih edebilirsiniz. Belki çantanızı bordo tercih edebilir, üzerinize de kırçıllı bir buklet ceket giyebilirsiniz. Hatta bu tarz elbisenin kemerini ayakkabınız veya çantanıza uygun ince bir kemerle de tamamlarsanız mükemmel görünecektir.
Takılarınız da kıyafetiniz kadar zarif olmalıdır. İnce zincir kolyeler veya bileklikler yeterli olabileceği gibi küçük saatlerle de şıklığınızı tamamlamak konusunda size yardımcı olacaktır.
Eğer koşuşturma içinde geçecek bir gün yaşayacaksanız bu durumda topuklu ayakkabı yerine babet tercih etmelisiniz. Rugan babetler böyle bir elbise için çok uygun olacaktır.
Şimdilik yazımın sonuna geldim umarım kombin önerilerim hoşunuza gitmiştir. Beyaz ofis elbiseleriyle şıklığınızdan ödün vermeden harika kombinler hazırlayabilirsiniz. En kısa zamanda yeniden görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın ve tabi ki takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder