4 Ekim 2013 Cuma

BAYAN OFİS ELBİSELERİ

Selam arkadaşlar; nasılsınız inşallah iyisinizdir. Ben bugün sizlere bayan ofis elbiseleri hakkında az da olsa bilgiler verip 2013 ve 2014 modası ile ilgili tüyolar vereceğim haydi artık ben konuma ağırdan gireyim. Ofis, bence kıyafet seçeneği zor olan meslek dallarından biri çünkü neyi nasıl ve neyle giymek bir kadın için her zaman sorundur ama ben bu sorunu birazda olsa çözdüm.
      Şimdi sizlere ilk olarak ofis kombinleri hakkında bilgi vereceğim malum mevsim değişti soğuk hava yavaştan kapımızı çalmaya başladı bu sezon bordo ve tonları ceketlerde, bluzlarda ve pardösülerde çok hit her renkle rahatça kullanabilirsiniz. Ofis kombini olarak bordo düz renk ve belden oturtmalı bir ceket öneririm bunun içine ise tabi elbise tam oturur bence benim tercihim siyah elbise modellerinden yanadır altınıza ayakkabı olarak stiletto tarzı bence enfes durur bu senin hit modelleri arasında yer aldı hatta ben bile dayanamayıp aldım ama dolabım ayakkabı dolu benim gözüm hiç doymuyorJ Bu sene sadece bordo değil pembeler, kırmızılar, beyazlar kışa hakim olacak renkler sadece koyu tonlara hapsetmeyin kendinizi. Beyaz bir çizgili gömleğin ya da bir diğer alternatif olarak mor ve tonlarında şık bir gömlekle altına kalem etek kombini uygularsak buda şık bir tercih olur. Ofis kıyafetlerinde trasparan, göğüs ve sırt dekoltesi fazla olan kıyafetleri önermiyorum çünkü sizin için rahat olmaz hareket özgürlüğünüzü kısıtladığını düşünüyorum. Tabi sizin kendi tercihlerinizde vardır nitekim kimi bayanlar tarzı değişmez klasik elbise düşkünü olanlar vardır bence ofis için muhteşem bir seçim olabilecek niteliktedir. Bende bu tarz modeller hoşuma gider ama renk olarak muhakkak canlı renkleri öneririm mesela bir iş görüşmeniz varsa kırmızının gücüne inanırım deneyin bana hak vereceksiniz.
      Evet, ofis elbiseleri sadece ceket ayakkabı ve elbiseden oluşmuyor bu bütünü tamamlayan tek şey çanta modelleri her kıyafet kombinize göre çantanızı seçin genellikle klasik ve her tür evrakın girebileceği tarzda modeller seçin renk olarak ise siyah, kahverengi ve vizon rengi barındıran modelleri öneririm. Neyse bayanlar benden bu kadar bir başka yazıda görüşmek üzere öpüldünüzJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder