24 Ekim 2013 Perşembe

OFİS STİLİ

Selam moda sever arkadaşlarım; nasılsınız inşallah iyisinizdir beni sorarsanız ben bugün kendimi çok iyi hissediyorum.  Kendimi adeta bomba gibi hissediyorum diyebilirim ve bu enerjimi sizlerle paylaşmak için oturdum yazımın başına. Benim bugünkü konum özellikle çalışan bayanların dikkatini çekeceğine inanıyorum. Gelelim yazıma,  benim konum ofis elbise modelleri.
    Ofis elbiseleri ofiste çalışan bayanların olmazsa olmazıdır diye düşünüyorum. Ofiste çalışan bayanların alanı çok dardır ve genellikle tercihleri kısıtlıdır bu yüzden kıyafet seçimleri her zaman zordur işte ben bu zorluğu sizler için ortadan kaldıracağım nasıl mı? Sizlere fikirler vererek. Şık kıyafet kombinleri yapmak aslında sandığınızdan zor değil sadece birkaç hususa dikkat etmek gerekli bunlardan ilki transparan modelleri ofis ortamı için uygun olmadığını düşünüyorum çünkü bu tarz kıyafet ve detaylar sizin işyerinde rahat etmemenizi sağlar. Diğeri ise çok kısa ve mini modelli etek ve elbiseler de bu ortam için uygun olmaz. Bayan elbise modelleri bu sezon gerçekten çok canlı ve hareketli bir yaz geçirdi bu yaz su yeşili, turuncu, ve birçok renk bu sezona hakim oldu ama sonbahar mevsimini gelmesiyle bu renkler tamamen değişti siyah, kahve tonları, sarı, hardal, borda, gri, füme ve lacivert gibi renklerde sonbahar koleksiyonları arasında yer aldı. Şimdi gelelim elbise kombinleri önerilerine malum ofis kıyafetleri etek bluz ve gömlek ya da elbise sadece tercihleri ve kombinleri bunlar üzerinden yapabilecekler. Benim sizlere tavsiyem bu sezonun en modası çizgili kumaş ceket ve pantolon kombinlerinden ilham alabilirsiniz. 
Bu tarz modeller bu sezona damgasını vuracağına inanıyorum bu ceket pantolon takımının içine hoş bir gömlekle rahat ve şık bir kombin yapabilirsiniz. Bu sezon siyah ve beyazın büyüsü içinde adeta bu ayrılmaz ikili ofis modellerinde çok tercih edilen tarzlar arasında yer alacağına eminim. Bu modelde çok şık çanta ve ayakkabıyla kombin yaparak kullanabilirsiniz. Bir diğer model ise zımbalı modeller ayakkabı ve çantada varlığını sürdüren zımba kıyafet ve elbiselerde de hâkimiyetini sürdürüyor. Ayrıca dore kemer detaylı elbise modelleri de son zamanlarda çok revaçta ve bayanların çok dikkatini çekiyor. Sizlere tavsiyem koton elbise modelleri sizlere ilham verebilir bir göz atmanızda fayda var.

   Evet, arkadaşlar benden bugünlük bu kadar bir dahaki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın….
ofis kbn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder