28 Ekim 2013 Pazartesi

OFİSTE EN ŞIK SİZ OLUN



Merhaba moda sever dostlarım, yeni postumla karşınızdayım bir süredir bloğumu ihmal ettiğimin farkındayım. Sizleri çok özledim umarım sizler de beni özlemişsinizdir. :) Başlığımdan anlayacağınız üzere ofis elbiseleriyle ilgili yazacağım. Ofiste ne tür elbiseler giyebiliriz bunları nelerle giymeliyiz gibi sorularınıza birlikte cevap arayacağız.
MANGO Yanları Pembe Gri Elbise



Ofis elbiselerinde en çok tercih edilen modellerden bir tanesi dar kesimli, dizin biraz üstünde ya da altında olanlar. Çok kısa elbiseler çalışırken rahat olmayacağı için sanıyorum bu boylar daha çok tercih ediliyor. Renk olaraksa en başta siyah olmak üzere genelde kış aylarında koyu renkler tercih sebebi, sanıyorum koyu renkler bizi biraz daha ağır ve ciddi gösteriyor. Kış günlerinde üzerinize alacağınız bir kabanla tamamlayabilirsiniz. Çanta olarak zarf çantaları çok beğeniyorum hani şu askıları zincirden olan ya da kocaman vintage çantalardan da olabilir. Her ikiside çok şık durur. Büyük çantalar kullanım açısından biraz daha rahat olabilir çünkü içine çok fazla şey koyabiliyorsunuz. Zarf çantalar ise sizi daha zarif gösterir. Altına uzun çizmeler,topuklu botlardan ya da kışlık babetlerden tercih edebilirsiniz. Bu arada geçen gün biraz kışlık ayakkabı fiyatlarını araştırdım. Çok pahalılar da var uygun fiyatlılar da. Bütçenize göre bir seçim yapabilirsiniz. Hotiç'te baktığım botların,ayakkabıların ve babetlerin fiyatı 500 tl ile 120 tl arasında değişebiliyor. Bazıları indirimde ve uygun fiyata da bulabilirsiniz. Biraz da Nine West'i gezdim sizler için orada da aşşağı yukarı aynı fiyatlar mevcut. 700 tl'ye de bulabilirsiniz 150 tl'ye de. Bunun dışında sevgili takipçilerim sizlere ofiste uygulayabileceğiniz bir kaç stil önerim daha var aslında ve bunları paylaşmak istiyorum. Belki sizler de her sabah bugün ne giysem stresiyle uyanıyorsunuz. İşe giden bayanların en büyük dertlerinden biridir bu. Kendimden biliyorum. O yüzden tek bir stil önerisiyle kalamayalım derim. Her yerde olduğu gibi iş yerinde şık olmak, hoş görünmek biz kadınların önemsediği bir olaydır. Eğer kıyafet kuralları olmayan bir ofiste çalışıyorsanız üst kısmı bisiklet yaka beli valonlu hemen dizin üstünde biten elbise modellerinden  tercih edebilirsiniz. Altına burnu farklı renkte olan stilettolarla tamamlayabilirsiniz. Biyeli kumaşları ya da bu senenin trendi olan kadife kumaşları tercih edebilirsiniz elbiselerinizde. Yalnız kadife sizleri olduğunuzdan biraz daha kilolu gösterebilir. Bu da aklınızda bulunsun. Tabii ki seçim sizin. Eğer valonlu değil de düz inen bir elbise tercih ederseniz o zaman blazer bir ceketle bu kıyafetinizi kombinleyebilirsiniz. Sizlere bu bu yılın moda kombinlerinden bahsettim ve yardımcı olmak istedim.

Koton Siyah Saks Mavisi Elbise


Koton Siyah Saks Mavisi Elbise
89.99 TL
29.99 TL


Umarım ofis elbiseleriyle igili önerilerim hoşunuza gitmiştir ve sizleri biraz olsun bugün ne giysem derdin kurtarmıştır kızlar. Bu tarz kombinlerini uygulayarak kendinize has bir tarz ve hava yaratabilirsiniz. Bu arada son olarak kış aylarına giriş yapmak üzereyiz ve koyu renkleri daha çok tercih ettiğinizi biliyorum gel gelelim bu sezon pastel tonlarda çok moda ve size mutlaka kullanamanızı öneririm. Özellikle de gül kurusunu. Bu da yazıma son verirken ufak bir tüyo sevgili takipçiler. Kendinize çok iyi bakın. Sevgiyle kalın. :)

Perspective Mercan Rengi Elbise




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder